Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



Nieuw Logo Caudata.nl

0 Leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Welk logo vind je het mooist?

Logo #1
Logo #2
Logo #3

rob

Ik vind deze veel mooier dan die iele letters van het logo dat we hadden.. maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak he...

alibombali

Beter...veel beter..hij moet natuurlijk nog wel een millimetertje naar rechts en naar boven...

Coen Deurloo

Citaat van: Alex Kenter op april 07, 2007, 11:11:49 AM
Beter...veel beter..hij moet natuurlijk nog wel een millimetertje naar rechts en naar boven...

Hij staat prima in het midden :) Als er verschoven moest worden, dan is het geheel naar links omdat de ruimte die de salamanders krijgen aan de linkerkant veel meer is dan de salamanders aan de rechterkant. Maar qua 'groenruimte' zit het prima. Ik had eerst de letters verticaal gecentreerd maar dat stond niet goed, dus heb ik het nu als 1 geheel gecentreerd (letters + logo)

Harry

't weer ff wennen in het begin heb ik er altijd een andere gedachte over dan na een tijdje als ik eraan gewend ben. Ik denk dat dit hem moet worden. Wel jammer dat de  tekst Het nederlands portaal voor salamanderliefhebbers weg is uit de allereerste oorspronekelijkeversie
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Coen Deurloo

Dat kan ik er vast wel in verwerken, als het logo maar in orde is. Het kost vaak tijd om aan een logo te wennen.

Wat ik ook nog wil zeggen: Hugo attendeerde me erop dat het onduidelijk is welke soort nu afgebeeld is in het logo. Dit is een bewuste keuze geweest; Caudata.nl richt zich niet op een specifieke soort, maar wil het informatie portaal zijn voor alle soorten, vandaar de vrij abstracte salamander in het logo.

rob

Coen,

Ik vind het een top idee om een 'algemene' salamander te gebruiken voor het logo. Ik zou het zelf ook mooi vinden om de tekst weer terug te plaatsen onder het logo..

Dat wennen gaat vanzelf!

Hugo

Ik ben ook helemaal blij met dit nieuwe logo!
Ziet er mooi uit!
Komt goed en helder over!