Nieuws:

Dit is een backup van het oude forum, bedoeld als naslagwerk.



wat te doen buiten het forum

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

joost.v.wijk

Als er geen nieuwe reacties komen op het forum, zoals nu een tijdje, wat wordt er dan gedaan op deze site? Ik zit al een tijdje te kijken, maar er gebeurt niks. Ligt dit aan mij? (Ben beslist niet handig met computers). Er zijn toch genoeg mensen op de site aanwezig. Wat doen die allemaal


C. ensicauda popei (Akajima eiland)
C. ensicauda popei (kustgebied Z-Okinawa)
C. ensicauda ensicauda (Amami-Oshima)
H. orientalis
L. laoensis

DannyS

Ik denk hetzelfde als jij.. wachten tot er eindelijk iemand iets post :)

petro pees

En het is lang erg rustig geweest door de schoolvakantie die geloof ik deels nog niet eens afgelopen is.
Vindt het al weer aardig druk aan het worden wat reakties betreft.
Er valt voor mensen veel te lezen en te leren op deze site,neem aan dat naast het lezen daarvan ze ook nog een leven hebben.(met of zonder salamanders)
Het is fijn als er veel (steekhoudende)reakties zijn op het forum,maar het kost ook veel tijd om ze te lezen en er zo mogelijk wat mee te doen.
Petro
Tylototriton Shanjing

DannyS

Als ik op mijn werk zit (zoals nu) is dit forum een redding.. weinig te doen (lees: vrijwel niets), dus dan is het lezen van het forum een uitkomst. Het is leuk als er mensen met vragen komen waarover ik kan meedenken of het kan opzoeken (toch niets beters te doen).
Veel mensen hebben de indexpagina open staan en vernieuwen die eens in de zoveel tijd.