Landdag 2008

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

petro pees

Grappig,ik krijg op deze manier nog een betere kijk op wie,wie is.

Danny,ben jij die gebrilde nozem?

Yari,jij dat manneke met dat zwarte t-shirt en dat witte vel in je handen?

Rob,ik had die kroket niet eens gezien.Herinner me wel dat ik juist daarom gefotografeert heb.

Coen,van jou kan ik me herinneren dat je die Axolot's bij je had en dat ik eigenlijk een foto van jou in     aktie wou.
En ik moet toch ook wel zeggen dat ik erg naar deze dag uitkijk.
Plus dat het ook een fijne dag is voor mijn zoon,die het erg naar zijn zin heeft in de Oliemeulen.
Het vasthouden van een slang heeft iets dat hem echt sterk(geen angst)doet voelen.
En dan natuurlijk de roofvogels.
Petro
Tylototriton Shanjing

petro pees

Was kiekje van roofvogels vergeten.Bij deze....
Petro
Tylototriton Shanjing

Sergé Bogaerts

Ik zie er niet uit alsof ik actief boeken sta te verkopen nee :). Leuke foto's, en inderdaad wel leuk om ook wat namen toe te voegen bij de foto's, dan herkennen mensen elkaar volgend jaar weer wat makkelijker.

Naambordjes invoeren moeten we ook gaan doen, want de vereniging groeit flink (mede door het fantastische mooie eigen blad natuurlijk!) en dan weet niemand meer wie wie is, en soms is het toch wel handig dat je rechtstreeks weet wie welke enge meneer is, vooral voor de jeugdige gasten!

Coen en Rob; het boek heeft nu wel lang genoeg de voorpagina van caudata.nl gesierd (en het is bijna uitverkocht overigens!) misschien moet je de voorkant van het eerste nummer van het tijdschrift er maar eens neerzetten, hopelijk trekt dat nog meer verenigingsleden!


petro pees

Dat van die naambordjes is een must(vind ik).Op de samenkomsten van de wandelende takkenvereniging
worden naambordjes uitgedeelt aan de leden die komen.Dat is volgens zowat een ieder een groot succes.
Petro
Tylototriton Shanjing

Jari B

#19
Ja dat ben ik (dat vel was het overdrachtpapier van mijn marmers).
Petro jij hebt mij  toch wel vaker gezien?
In Houten?

DannyS

Ik ben die gast met de bril ja :)

petro pees

Citaat van: Jari B op februari 19, 2009, 11:55:07 AM
Ja dat ben ik (dat vel was het overdrachtpapier van mijn marmers).
Petro jij hebt mij  toch wel vaker gezien?
In Houten?

Onthouden is niet mijn sterkste kant,en dat is zeer zachtjes uitgedrukt.
Petro.
Tylototriton Shanjing