aanpassingen, nieuwe features, etc van de site

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

capra hircus

Ik heb nog een idee, misschien geen goed idee. Maar toch, een idee.

Op caudata.org is er een sub-topic over andere amfibiën: kikkers en padden.

Omdat op dit forum (minstens) twee Dwergklauwkikker-en een aantal Bombina-houdes acief zijn en er geen echt Nederlandstalig kikker-forum is, is het misschien leuk om bij de site te voegen.

Misschien trekt het ook meer mensen naar caudata.nl.

En nog een beetje feedback: ik ben erg tevreden over hoe de site in elkaar zit. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de veranderingen.

Roel

Gifkikkerportaal is nederlands maar gaat wel hoofdzakelijk over Dendrabatidae.
Het wordt voornamelijk ondersteund door leden van Dendrabatidae Nederland.

petro pees

Citaat van: Jasper Leering op november 02, 2008, 10:22:14 PM
Ik heb nog een idee, misschien geen goed idee. Maar toch, een idee.

Op caudata.org is er een sub-topic over andere amfibiën: kikkers en padden.

Omdat op dit forum (minstens) twee Dwergklauwkikker-en een aantal Bombina-houdes acief zijn en er geen echt Nederlandstalig kikker-forum is, is het misschien leuk om bij de site te voegen.

Misschien trekt het ook meer mensen naar caudata.nl.

En nog een beetje feedback: ik ben erg tevreden over hoe de site in elkaar zit. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de veranderingen.


Kijk dat van die kikkers vindt ik nou eens een goed idee,dat lijkt me nou een hele leuke en leerzame toevoeging.
Petro
Tylototriton Shanjing

Jari B

Kan er op de site geen spellingscontrole komen als je een berricht typt?
Want dat voorkomt spellingsfouten en irritatie.

Coen Deurloo

Citaat van: Jari B op februari 07, 2009, 11:27:14 AM
Kan er op de site geen spellingscontrole komen als je een berricht typt?
Want dat voorkomt spellingsfouten en irritatie.

Goed punt Jari! De oplossing staat al een tijdje bij de Algemene Regels op het forum.  :) Succes!

fftzz

Misschien een link naar FAQ (veel gestelde vragen) bij de andere links ( Forum home, help zoek enz.).
En hierin niet als caresheets op soort maar simpele vragen zoals bijvoorbeeld:
Mag mijn goudvis bij mijn salamandertjes ?
En dan een linkje naar:
Antwoord:
Nee het is beter je salamanders zonder andere dieren te houden anders raken ze snel gestresst.
Groeten
Ronald

Coen Deurloo

Precies, we willen meer verwijzingen maken naar de veelgestelde vragen op de site, jou voorbeeld staat daar ook al in :)

A34

Ik ben momenteel niet in de goede ideeen mood, maar ik ben bereid te helpen met wat dan ook :)

Harry

Ik denk dat het ook belangrijk is dat oude posts en foto's van dit forum niet verloren gaan als de nieuwe site er komt.
Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Robkeulers

alle info gaat mee, daar hoef je je geen zorgen om te maken  ;)

We (Coen!) hebben laatst een test gedaan, en met wat geklooi krijgen we alles gewoon overgezet, no problem.

Jeroen, wat dacht je ervan dat je een topic maakte op deze site met FAQ (veelgestelde vragen). Dus simpele vragen verzinnen met het antwoord erbij? zou je ons al mee helpen, en dan kunnen ook andere leden FAQ inleveren. Bedankt voor je aanbod ook trouwens!

Coen Deurloo

Citaat van: Harry Dresens op februari 09, 2009, 07:13:07 PM
Ik denk dat het ook belangrijk is dat oude posts en foto's van dit forum niet verloren gaan als de nieuwe site er komt.

Zoals we voor je post al op MSN hadden besproken komt dat inderdaad in orde ;) Alle leden, posts en foto's zullen worden overgezet. Je hoeft dus niet opnieuw te registreren!

A34

Citaat van: Rob Keulers op februari 09, 2009, 07:33:44 PM
alle info gaat mee, daar hoef je je geen zorgen om te maken  ;)

We (Coen!) hebben laatst een test gedaan, en met wat geklooi krijgen we alles gewoon overgezet, no problem.

Jeroen, wat dacht je ervan dat je een topic maakte op deze site met FAQ (veelgestelde vragen). Dus simpele vragen verzinnen met het antwoord erbij? zou je ons al mee helpen, en dan kunnen ook andere leden FAQ inleveren. Bedankt voor je aanbod ook trouwens!

Deal :) geef me wat tijd en ik maak er iets heel moois van!!

Robkeulers

cool!

gewoon een kwestie van beginnen, als er 2 or 3 FAQ vragen online staan in een post gok ik dat de overige leden ook snel content zullen leveren, een beetje het sneeuwbaleffect.

bedankt voor je hulp!

A34

Even een vraag , waarom moet er eigenlijk een topic komen met veel gestelde vragen, als veel van die antwoorden al op de hoofdsite staan?

Coen Deurloo

Citaat van: Jeroen S op februari 09, 2009, 08:42:33 PM
Even een vraag , waarom moet er eigenlijk een topic komen met veel gestelde vragen, als veel van die antwoorden al op de hoofdsite staan?

De content van de vragen en antwoorden in dat topic zullen we gebruiken om de FAQ mee aan te vullen. Het is daarnaast bestemd voor de aankomende nieuwe site, niet de huidige site ;) De huidige FAQ is bij lange na niet compleet.