Help, mijn man heeft een hobby...

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

®ob

goeje vraag Danny!!

Niet getrouwd, wel onder de duim hoor! hahahah

®ob

Ik had vandaag een sollicitatiegesprek, en daarbij kwam de vraag wat herpetofauna nou precies betekende (stond in CV), kon ik meteen zeggen, kijk maar op 4 september naar RTL4, dan weet je precies wat mijn hobby is.
En wat denk je, bleek dat mijn beide gesprekspartners toen riepen, jaaaaaaaaaaa, dat heb ik gezien, dat was erg! hahahaahah

Go Alex!


®ob

En Alex, hoe voelde dat, gekust worden door de man die je wilde vermoorden  ;D ;D ;D ;D

alibombali

#19
Hij had zich niet goed geschoren, dus hij prikte....hij is overigens wel een aardige gozer..je moet alleen niet in zijn programma komen :-\ :-\ :-\

DannyS

Je moet het zien als een compliment :) Je bent gewoon goed bezig :)

alibombali

We hebben vandaag in Hilversum de band van de uitzending mogen zien, en tot onze grote opluchting viel het allemaal wel mee.....Er komen redelijk veel salamander-scènes in voor.....(word vervolgd)

Robkeulers

helaas ben ik er de 4e niet, maar ik ga het zeker opnemen, dat wordt een nachtelijk video-moment voor me hahaha

Harry

Help alex heeft een hobby wordt volgens mij een leuke uitzending, Ben benieuwd wat voor reacties er na de uitzending op het forum komen.

Neurergus crocatus
Neurergus Strauchii
Triturus marmoratus
Ommatriton ophryticus
Triturus carnifex
Triturus karelinii Katech azerbeidjan

Jef Janssens

#24
rob ik hoop dat ik de tape eens van je mag lenen,want deze zender kunnen wij in belgie niet ontvangen.
gr. jef

Robkeulers

Tuurlijk!

ik maak er een digitaal dingetje van, de liefhebben kan het dan via mijn privé site downloaden (youtube gaat niet ivm rechten etc). Tenminste......... Alex, als dat voor jou ok is?


DannyS

Als Alex het een idee vind, is het misschien een idee om het op de website te zetten. Al zou je hiervoor wel toestemming moeten hebben van RTL4 denk ik zo.
Ik ga hem iig ook opnemen en kijken wat ik er op de computer mee kan.

Robkeulers

#27
Citaat van: Danny Stammers op september 03, 2008, 11:27:51 PM
Als Alex het een idee vind, is het misschien een idee om het op de website te zetten.

Da's ongeveer wat ik zei Danny! :)

Toestemming van RTL4 krijg je in elk geval nooit.. die gaan echt niet aan hun eigen rechten zitten te klaaien om een amateurprutser een plezier te doen.

DannyS

Citaat van: Rob Keulers op september 04, 2008, 04:15:33 AM
Da's ongeveer wat ik zei Danny! :)

Toestemming van RTL4 krijg je in elk geval nooit.. die gaan echt niet aan hun eigen rechten zitten te klaaien om een amateurprutser een plezier te doen.
Ongeveer ja :p.
Het lijkt mij het leukst om het gewoon op caudata.nl te zetten, zodat iedereen het makkelijk kan vinden. Ik weet niet of RTL moeilijk gaat doen, of het niet uitmaakt.

Jorgen

Bedankt Rob, om toch nog aan ons, belgen te denken  ;)

Ben benieuwd om de indrukwekkende verzameling van Alex (of ten minste een deel) te kunnen zien

Jorgen
Ambystoma opacum
Bombina orientalis
Cynops orientalis
Hyla cinerea
Notophthalmus viridescens
Pachytriton labiatus
Pleurodeles waltl
Salamandra s. salamandra
Salamandra s.terrestris
Triturus carnifex
Triturus dobrogicus
Triturus marmoratus
Tylototriton shanjing
Tylototriton verrucosus