Het Salamanders.nl Forum
Nieuws: Welkom op Salamanders.nl, de website van de salamandervereniging.

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Juli 20, 2017, 03:32:08

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 380 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
brenda77
Salamanders.nl Lid
*

Bekijk profiel
« Gepost op: Mei 09, 2017, 06:50:33 »

Hallo Allemaal,

Al een poosje aan het meelezen en toch wel zo netjes om mij voor te stellen Knipoog 

Ik ben Brenda, dierverzorgster van beroep en moeder van 2 meiden van 8 en 10
eigenaar van 2 fretjes en 1 aquarium, de meiden hebben ieder een aquariumpje op hun kamer en ieder een hamster. Verder kan ik mij qua dieren verzorgen helemaal uitleven op mijn werk  Grijns
De meiden hebben al heel wat jaartjes visjes op hun kamer en het is tijd voor een nieuwe uitdaging: salamanders...
Nu dus een bakje van 60x30x40 aan het indraaien voor een paar salamandertjes. De temperatuur hangt rond de 22 graden nu dus op zoek naar de cynops ensicauda popei, leuk makkelijk soortje wat geschikt is voor deze temperatuur heb ik mij laten vertellen... mocht iemand nog dieren willen verkopen houd ik mij aanbevolen  Knipoog In de tussentijd kan ik mooi meelezen mijn kennis over salamanders wat opschroeven!

Groetjes Brenda
StevenZ
Salamandervereniging
Salamanders.nl Lid

Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: Mei 10, 2017, 11:50:42 »

Welkom op het forum!  Lachebek
Niels D
Administrator
Salamanders.nl Lid

Ik krab waar het jeukt

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: Mei 12, 2017, 07:33:52 »

Welkom, C.e. popei is zeker een mooie soort om mee te beginnen.

Paramesotriton deloustali/Pseudotriton ruber schenckii/Siren lacertina/Laotriton laoensis/Tylototriton Yangi/Paramesotriton sp "Roter Warzenmolch"/Paramesotriton chinensis/Paramesotriton guanxiensis/Triturus macedonicus (Metsovo)/Tylototriton verrucosus/Cynops ensicauda popei (South Okinawa)/Triturus dobrobicus (Orth an der Donau)/Triturus karelinii (Katech)/Cynops orientalis/Pleurodeles waltl
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: